و اگر در آنچه بر تو نازل كرده‌ايم ترديد دارى، از آنها كه كتابهای پيش از تو را مى‌خوانند سؤال كن... ﴿سوره يونس: آیۀ ٩٤﴾
+4 امتیاز
نویسنده کتاب فرانسیس ویکفیلد است و کتاب در سال 1926 در استانبول به چاپ رسیده است.

کتاب حاوی متن عربی نه سورۀ اول قرآن در نیمه بالایی صفحه است که در ذیل آن آیات منطبق با هر آیه از تورات و انجیل در آن آمده است.

لینک دانلود را در بخش پاسخ بیابید.
در میان متنی (چند کتاب) بوسیله ی
برچسب گذاری دوباره بوسیله ی

2 پاسخ

+3 امتیاز

دانلود مستقیم فایل پی دی اف به حجم بالا 324MB : لینک دانلود

دانلود غیرمستقیم از طریق صفحه کتابخانه تین دیل (به پایین صفحه مراجعه کنید):

http://www.tyndalearchive.com//TABS/index.htm

نکاتی که باید قبل از دانلود بدانید:

1) برای جلوگیری از سردرگمی، از قرآنی که در خود کتاب در بخش بالایی هر صفحه موجود است برای تطبیق با تورات و انجیل استفاده کنید. چرا که شماره گذاری آیات آن با شماره گذاری چاپ های امروز متفاوت است. کتاب حدودا 100 سال پیش به چاپ رسیده است و شماره گذاری آیات در آن زمان کمی تفاوت داشته است.

2) خوانش شماره فصل و آیه از تورات و انجیل برعکس است. یعنی اشعیا 22:15 به معنای کتاب اشعیاء فصل 15 آیه 22 می باشد، نه برعکس!

3) در برخی موارد شماره آیات کتاب های تورات و انجیل نیز یک آیه پس یا یک آیه پیش است که این نیز به تفاوت شماره گذاری آیات در آن زمان نسبت به زمان معاصر ما برمیگردد. پس چنانچه آیه ارجاع داده شده از تورات و انجیل نامرتبط بود، حتما یک آیه قبل یا یک آیه بعد آن را چک کنید تا رفرنس را بیابید.

بوسیله ی
در بالای صفحه اول کتاب؛ مهر کتابخانه کمبریج درج شده!... فقط خدا می داند که چه تعداد به مانند این کتاب در تطبیق تورات و انجیل و قرآن در طول تاریخ؛ نوشته شده اما دشمنان مجوز چاپ و انتشار آنها را نمی دهند!! واقعا برای چه؟!
تکلیف آن آیات قرآن که با آیات کتب مکاشفه و رسالات موجود در عهد جدید طبق رفرنس های این کتاب منطبق می شود چه می شود آیا این باعث نمی شود این کتب هم ارز ۴ صحیفه ی دیگر انجیل بعنوان منابع وحی برسمیت شناخته شوند ؟!
بسیاری آمده اند و مفاتیح و دعاهای ساخته شده در آن را با آیات قرآن منطبق کرده اند!! آیا این باعث می شود که قرآن و آن کتاب ها با یکدیگر "هم ارز" بشوند؟؟!!
یعنی چه؟! ما نه با منطق فکری خودمان تعارف داریم نه بناست اونو به مسخره بگیریم اگر ما پذیرفته ایم منبع وحی پیش رو در کتاب مقدس فقط شامل همان ۴۳ صحیفه میشود که تا انجیل یوحنا به انتها می رسد دیگر نمی توانیم بگوییم منطق این نویسنده در تطبیق قرآن و کتب من قبلش تا اینجاهاش قابله قبوله بقیه اش غیر قابل قبوله ! مغز ما مغز ربات  از قبل  برنامه نویسی  شده نیست که ٬ روی همه ی مفاهیمی که مطالعه میکنیم یکسان پردازش میکنه !
بعدم ملاک مبنا قرار دادن ملاک پیروی کردنه خیلی  از مذهبیا هم میگن ما احادیثی رو قبول میکنیم که با قرآن در تضاد نباشه ! خیلی از قرآنیون هم میگن کتاب مقدس تا اونجا که با قرآن منطبق باشه برای ما هم قابل قبوله!
 تو این محیط هم بر خلاف برخی قوانینش منابعی معرفی میشن  که خودتون هم قبول دارید خط به خط شون منبع وحی محسوب نمیشن !
اولا، کتاب در سایت معرفی شده تا نشان داده شود که مقوله "مطالعه تطبیقی قرآن و تورات و انجیل" در قدیم هم حائز اهمیت بوده، نه آنکه بخواهیم بر رسالات پولوس مهر الهی بزنیم!.... این چیز روشنی است نمی دانم چرا متوجه نمی شوید؟؟ ثانیا متوجه باشید که معرفی یک کتاب به منزله تایید خط به خط باورهای نویسنده آن نیست! اگر اینطور باشد که شما فکر میکنید پس در آنصورت هیچ کتابی را نباید منتشر کرد!!!  .... اینکه در پاورقی برخی آیات به رسالات پولوس ارجاع داده شده بدان معنا نیست که پس رسالات پولوس صبغه الهی دارند و جزو منابع وحی منصوب می شوند... همانطور که من هم می توانم بسیاری از آیات قرآن را به دعای جوشن کبیر ارجاع و مرتبط سازم.... آیا با این کار، جوشن کبیر هم منبع وحی منصوب می شود؟؟!! .. هیچ منطقی در ادعای شما دیده نمی شود!
+1 امتیاز

پست ادمین: برای انتقال به بالا جهت اطلاع رسانی

بوسیله ی
...