و اگر در آنچه بر تو نازل كرده‌ايم ترديد دارى، از آنها كه كتابهای پيش از تو را مى‌خوانند سؤال كن... ﴿سوره يونس: آیۀ ٩٤﴾
+1 امتیاز
در صحیفه پیدایش تورات باب 19 مکتوب است که هر دو دختر لوط از پدر خود حامله شدند.

آیا حضرت لوط با دخترانش زنا کرده است؟
در تورات و عهدعتیق بوسیله ی
برچسب گذاری دوباره بوسیله ی

1 پاسخ

+1 امتیاز

خیر

دختران لوط نبی بواسطه عذاب عظیمی که برقومشان حادث گردید این تصور غلط در ایشان تداعی شد  که فقط پدر و خودشان زنده مانده اند و به این نتیجه رسیدند که برای استمرار نسل بشری با پدرشان رابطه جنسی نمایند و آیات مقدس این مهم را بازگو می نماید که پدرشان (لوط) پیر فرتوت بوده و به او شراب نوشانیدند و با او آمیزش کردند و هردو بارلوط نبی متوجه نگردید. 

30 لوط از صوغر برآمد و با دو دختر خوددر کوه ساکن شد زیرا ترسید که در صوغر بماند. پس با دو دختر خود در مغاره سکنی گرفت. 31 ودختر بزرگ به کوچک گفت: «پدر ما پیر شده ومردی بر روی زمین نیست که برحسب عادت کل جهان، به ما در‌آید. 32 بیا تا پدر خود را شراب بنوشانیم، و با او هم بستر شویم، تا نسلی از پدرخود نگاه داریم.» 33 پس در همان شب، پدر خودرا شراب نوشانیدند، و دختر بزرگ آمده با پدرخویش همخواب شد، و او از خوابیدن وبرخاستن وی آگاه نشد. 34 و واقع شد که روزدیگر، بزرگ به کوچک گفت: «اینک دوش با پدرم همخواب شدم، امشب نیز او را شراب بنوشانیم، و تو بیا و با وی همخواب شو، تا نسلی از پدرخود نگاه داریم.» 35 آن شب نیز پدر خود راشراب نوشانیدند، و دختر کوچک همخواب وی شد، و او از خوابیدن و برخاستن وی آگاه نشد. 36 پس هر دو دختر لوط از پدر خود حامله شدند. 37 و آن بزرگ، پسری زاییده، او را موآب نام نهاد، و او تا امروز پدر موآبیان است. 38 و کوچک نیز پسری بزاد، و او را بن عمی نام نهاد. وی تا بحال پدر بنی عمون است. (کتاب مقدس تورات- پیدایش باب  19 آیات 30 الی 38)

پس از نظر تورات مقدس، لوط نبی خود قربانی توطئه فرزندانش شد. چرا که وی را با شراب مسموم کردند و هر بار لوط در حالت مسمومیت مورد تجاوز قرار گرفته است. 

بوسیله ی
تورات مقدس در باب 19 صحیفه پیدایش حداقل 2 بار به بی اطلاعی لوط از حیله دخترانش اشاره نموده است.

اما متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری بدون مطالعه آیات تورات اظهار نظر می کنند و می خواهند با تحریف کردن ما وقع به لوط نبی وصلۀ ارتکاب فحشا را نسبت دهند.
فرمایش شما درست لوط مقصر نیست چون در حالت مستی بوده ولی
فرض کنید در دنیای امروز فردی شراب بخوره و در حالت مستی و مواد مخدر به دخترش تجاور کنه
شما قاضی .
چی حکم میکنی .
میگی چون طرف در حالت مستی بوده و عقل نداشته پس گناه کار نیست ؟
لوط مست بوده خدا که بینا بوده چرا حالت مستی را از نبی خدا دور نکرده . آنهم نه یک بار بلکه دو بار .
آیات تورات 2 بار تکرار کرده که "لوط آگاه نشد". این بخاطر مسموم شدن لوط بوسیله شراب بوده است. مضاف بر اینکه مطابق آیات لوط قربانی یک توطئه شده و لذا در هیچ دادگاهی (حتی در دادگاه کفار) فرد قربانی را که مسموم شده، مواخذه و بازخواست نمی کنند!! چرا که او خودش قربانی است.
...