و اگر در آنچه بر تو نازل كرده‌ايم ترديد دارى، از آنها كه كتابهای پيش از تو را مى‌خوانند سؤال كن... ﴿سوره يونس: آیۀ ٩٤﴾
+5 امتیاز
گفته شده که افرادی در ادیان مختلف دارای کرامات هستند یا کارهای خارق العاده ای را انجام می دادند یا حتی بیماری ها را شفا می دهند. مگر در کلام وحی نفرموده که فقط کسانیکه به الله و کلام الله ایمان دارند می توانند شفا بدهند یا کرامات خاص داشته باشند؟ پس چگونه است که در ادیان دیگر مانند هندوئیزم یا بوداییان و فریقین شیعه و سنی نیز افرادی دارای کرامات می باشند؟

آیا انجام این کرامات خود نشان از حقانیت آن ادیان و سبیل پیروان آن ندارد؟
در میان متنی (چند کتاب) بوسیله ی
لطفا آیات مربوط به "مگر در کلام وحی نفرموده که فقط کسانیکه به الله و کلام الله ایمان دارند می توانند شفا بدهند یا کرامات خاص داشته باشند" را در متن سؤال ذکر کنید.

2 پاسخ

0 امتیاز
جواب اینو ندادین
بوسیله ی
+1 امتیاز

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِي حَاجَّ إِبْرَاهِيمَ فِي رَبِّهِ أَنْ آتَاهُ اللَّهُ الْمُلْكَ إِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّيَ الَّذِي يُحْيِي وَيُمِيتُ قَالَ أَنَا أُحْيِي وَأُمِيتُ ۖ قَالَ إِبْرَاهِيمُ فَإِنَّ اللَّهَ يَأْتِي بِالشَّمْسِ مِنَ الْمَشْرِقِ فَأْتِ بِهَا مِنَ الْمَغْرِبِ فَبُهِتَ الَّذِي كَفَرَ ۗ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِين - بقره 258 

آيا نديدى آن كس را كه چون خدا به او ملك  بخشيده بود با ابراهيم در باره‌ى پروردگارش مجادله مى‌كرد؟ آن‌گاه كه ابراهيم گفت: پروردگار من كسى است كه زنده مى‌كند و مى‌ميراند. او گفت: من نيز زنده مى‌كنم و مى‌ميرانم. ابراهيم گفت: خداوند خورشيد را از مشرق برمى‌آورد، تو آن را از مغرب برآور. پس آن كس كه كفر ورزيده بود مبهوت ماند. و خداوند قوم ستمكار را هدايت نمى‌كند.

بوسیله ی
...