و اگر در آنچه بر تو نازل كرده‌ايم ترديد دارى، از آنها كه كتابهای پيش از تو را مى‌خوانند سؤال كن... ﴿سوره يونس: آیۀ ٩٤﴾
+2 امتیاز

آیا مومیایی موجود ازفرعون که باعث مسلمان شدن یک پزشک فرانسوی بنام موریس بوکای شد یک پیشگویی قرآنی محسوب میشود؟

یونس:92

فَالْيَوْمَ نُنَجِّيكَ بِبَدَنِكَ لِتَكُونَ لِـمَنْ خَلْفَكَ آيَةً وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنَ النَّاسِ عَنْ آيَاتِنَا لَغَافِلُونَ
امروز پيکر [بي جان] تو را [از کام امواج به ساحل] نجات مي‌دهيم تا براي آيندگان نشانه‌اي [از سرانجام ستمگران سرکوبگر] باشد، و به راستي که بسياري از مردم از آيات ما بسي غافلند.

در عمومی بوسیله ی
برچسب گذاری دوباره بوسیله ی

1 پاسخ

+2 امتیاز

1) اشاره کلام مقدس قرآن به نجات یافتن جسد فرعون و تبدیل شدن آن به نشانه ای برای مردم، نیازی به تایید تجربی علمی ندارد. به عبارت دیگر، علوم تجربی که زاییده فکر انسان است، در مقام و جایگاه تایید یا ابطال کلام پروردگار نیست و اساسا نباید از این زاویه به بررسی موضوعات وحی داخل شد. افرادی چون موریس بوکای که اصرار به شاهد آوردن از علم تجربی برای اثبات قرآن داشته اند، قطعا نه شناختی از ماهیت علم تجربی داشتند و نه ماهیت وحی را تشخیص داده اند. شما به من بگویید: از کی تابحال علم تجربی تولید انسان، مهر تایید و ابطال را بر کلام وحی خالق آسمان ها و زمین می زند؟؟!! 

2) آن پزشک گوارش فرانسوی در کتابی تحت عنوان "قرآن و علم مدرن" مدعی شده که تورات و صحف انبیاء طی 9 قرن دستخوش تغییرات گسترده شده است!! به زبان ساده، آن فرد در کتاب خود بر ده ها آیه قرآنی که صحت متن تورات و انجیل را تایید کرده و حتی دستور به اقامه رهنمودهای آن کتاب ها را داده، خط بطلان کشیده است! این چگونه تایید کردن قرآن است؟؟!! 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرسش و پاسخ آیا علم در برابر خداست مراجعه فرمایید.

بوسیله ی
خیلی ممنون
...